Fredag

Fredag fredag, underbara fredag !!! Och 3 dagars ledighet har jag oxå... I dag har ett par gubbar varit här och borrat vatten, så jag var tvungen att gå upp vi nio tiden, för tidigt om man är ledig tycker jag, är en riktig sovtuta jag men det är inte M kan jag lova. Sedan har jag rensat rabbater, fy för ogräs... sen inget mera allmänt slappt, blir lite rastlös. Hela jag är rastlös, kan som jag vill göra någonting mer med mitt liv, resa, göra någonting spännande. Är väll inne i en period nu, när allt är tråkigt... anyway... Snart blir det kvällsmys med tacos...


Hur äter ni taco/nacho ??



Later


Kommentarer
Postat av: Josefine

min tacos är bättre är din :D...du får ta och gå ut då:D

2009-06-06 @ 14:39:43
URL: http://matarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0