Hej alla glada !!

I dag är det löning, inge roligt då är det massa måsten hela tiden. Betala räkningar, stor handla, köpa lite förnödenheter. Börja dagen med en lååång promenad med hunden, sen en sväng på stan kika lite smått, köpte inget speciellt, har handla lite för mycket kläder på sista tiden.. Blev lite måste ha på apoteket... Sen handla, ja stor handla.. fy va tråkigt, tänk om man kunnde klara sig utan mat och leva på typ vatten ?? Har värdens tand/huvudvärk + yrsel... Tagit ibumertin, men så fan att det hjälper. Kanske behöver en godnatts sömn i stället...

I möra blir det frissan, total renovering av mitt hår som jag gör var 3:e månad. Klippning,slingor och färg. sen blir det jobb mellan 12.30-20.30 !!! Buäää !!

Jovisst måste berätta jag ska utbilda mig till make-up artist... Har inte tackat jag än men jag ska, tror jag !! Är såå jävla trött och jobba i vården... Tänker inte bara flyta med, och få fast tjänst, fast jag är väldigt nära. Jag vill göra något annat med mitt liv....

Nu ska jag ta disken....

Ha en bra kväll !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0